måndag 26 juli 2010

Organfynd

Herregud vad tiden går fort. Jag har så mycket att berätta att jag liksom inte mäktar med. Vet inte vart jag ska börja så jag väljer att inte börja alls, idag i alla fall. Nu låter det förstås som att det har hänt något alldeles extra vilket egentligen inte är fallet men lite har vi allt hunnit med på semestern. Men, det får bli en annan dag som sagt!
Idag vill jag visa upp ett fynd Magda och jag gjorde i skogen idag. Vi var i skogen för att plocka svamp och plötsligt dyker detta upp!!

NASTY!!!! Vad är det för något? Vi petade på det med pinnar vilket oroar Magda lite nu. Hon tror att det är ett mänskligt organ och hon insåg för sent att vårt dna nu finns på pinnarna vi petade med. Ja, så nu står vi väl inför polisförhör förstås.
Jag kan inte sluta titta på bilden. Något organ av något slag ser det ut som... Vidrigt!! Jag känner ett stort behov av att få veta vad det är!!
När jag inte trillar över organ i skogen ägnar jag regniga dagara åt att planera olika pysselprojekt. Idag har jag spraymålat ett gammalt förnster som förhoppningsvis ska bli något fint till sist. Kreativiteten sprutar för tillfället men mina barn har dessvärre väldigt liten förståelse för detta och vill inte alls stå och titta när mamma blir uppslukad i någon färgpyts eller en kasse med tyger. Kräk!

1 kommentar:

  1. seriöst undra om du borde ringa någon om det där?? oavsett organ så måste det vara något som är fel eftersom det ligger iskogen,kan vara en moderkaka?? om du tittar lite till kanske du hittar en bebis??
    Trevlig helg .)

    SvaraRadera