fredag 6 augusti 2010

Min bebis är inte längre en bebis

Herregud vad tiden går går fort! Kl 10 i fredags för 1 år sedan låg jag på en sjukhussäng på väg in på operation! Vi skulle äntligen få träffa våran Vide! Mange fick gå i väg och ta på sig gröna operationskläder och när han kom tillbaka in i rummet öppnade han givetvis dörren med ryggen och höll armarna sträckta upp i luften likt en kirurg som skrubbat sig steril inför ett ingrepp! Tack och lov var det inte Mange som hjälpte lilla Vide till världen men ut kom han och efter att ha genomgått båda typerna av förlossning kan jag utan tvekan säga att kejsarsnitt is "da shit!" Jag kommer aldrig mer föda barn genom pyttelilla hålet. Förmodligen inte genom något annat hål heller för den delen!
1 år har han hunnit bli redan lilla Videung! 1 år av total, vilkorslös och obegränsad kärlek!

1 kommentar:

  1. Hinner du inte blogga längre Cissi?? Det är ju över en månad sen sista inlägget! Här kommer en spark i baken från mig ;-)

    SvaraRadera